subota, 2. lipnja 2012.

Kako Uletiti Curi

Prošli tjedan sam najlakše u svom životu pokupio i osvojio ženu, a sve je započelo tako da sam hodajući pokraj slučajne cure u prolazu rekao (pri tome sam upotrijebio vedar, poletan glas i nezainteresiran, ali opušten i seksualan govor tijela), “Hej”.

Ona me pogledala, očekujući da ću reći nešto zanimljivo.

Međutim, ja sam jednostavno rekao, “Znaš li neko mjesto gdje se može popiti frape? Baš sam u raspoloženju za frape”.

Na to je ona, hodajući, nastavila razgovor. Jednostavno, zar ne?

Evo u čemu je tajna: U svakom trenutku sam pazio da ona reagira na mene više nego što sam ja reagirao na nju.

Kada sam na početku počeo pričati s njom, ja se, iskreno, nisam niti najmanje brinuo o tome što ona misli o meni. Moj mentalni stav je bio, ”Upravo idem svojim putem. Ali hej, ako neka prekrasna cura želi zaslužiti moju pažnju, to je cool. A ako ne, i u tom slučaju ću potpuno jednako uživati u svom danu”.

Podučavao sam mnoge momke, i greška koju sam najčešće viđao da momak čini kada započinje razgovor s djevojkom je da pokušava dobiti reakciju od nje.

Možda previše pokušava da je nasmije. Ili je započne ispitivati čudna pitanja za koja ne bi trebao biti zainteresiran dok priča sa totalnim strancem (npr., “Što si odabrala kao usmjerenje na fakultetu?” ili “Kako ti je prošao današnji dan?”)

Time ženu postavlja na poziciju s višom vrijednosti od njegove.

Vidiš, kad god postaviš djevojku na poziciju na kojoj ona ima višu vrijednost od tebe (kao kad npr. pokušavaš dobiti njenu naklonost), to uzrokuje da ona gubi interes za tebe.

U svakoj konverzaciji, uvijek postoji jedna osoba koja reagira više od one druge. Osoba koja reagira manje je dominantnija, ili alfa, osoba.

Osoba koja se trudi pridobiti naklonost drugih je ona koja je više privučena. Zbog toga će se djevojka truditi da održi razgovor sve dok je tvoja vrijednost veća od njene.

Žene privlače muškarci koji su za njih izazov. Ako u nekom trenutku postane očigledno da ti pokušavaš dobiti njenu naklonost, onda za nju tu više nema izazova i ona gubi interes.

Održavaj svoj status alfa muškarca i preuzmi kontrolu situacije od samog početka. Pazi da nikada ne reagiraš previše na ono što djevojka kaže.

Zato je odgovor na pitanje koji je najbolji način da započneš razgovor sa ženom ovaj: Nemoj pokušavati. Nemoj se obazirati na to što ona misli. Samo pričaj o čemu god poželiš.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Puno više detalja možeš pronaći u mojem super-uspješnom vodiču za zavođenje “Kako Postati Alfa Muškarac”. Idi na: www.AlfaMuzjakSistem.com.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------