subota, 2. lipnja 2012.

Kako Osvojiti Ženu - Preružan Si? Prenizak? Evo Kako Ćeš Preokrenuti Svoje Nedostatke U Prednosti

Ako si zabrinut i uzrujan zbog svojih fizičkih nedostataka, koji ti predstavljaju smetnju u privlačenju žena, imam dobre vijesti za tebe.

Ne samo da možeš eliminirati te nedostatke nego ih možeš i preokrenuti u svoju korist. Objasnit ću ti kako ćeš to postići, pomoću primjera trojice momaka koji su bili veoma uspješni igrači u svoje vrijeme.

Pa evo onda jedno trivijalno pitanje za tebe. Što Steve Tyler iz Aerosmitha, reper Eazy-E, i Curly iz Three Stoogesa imaju zajedničko?

Odgovor je da svi oni imaju toliko visok glas, da kad bi poželjeli mogli bi pričati s nekim preko telefona, i ta osoba uopće ne bi znala da priča s muškarcem.

Za ova tri čovjeka bi se moglo očekivati da spuste svoje glave od stida, i da postanu beta muškarci koji nikada ne povaljuju i koji nikada ne uspijevaju čak niti popričati s djevojkom.

Zapravo, podučavao sam mnogo muškaraca koji imaju ograničavajuća uvjerenja u vezi stvari kao što su njihov glas, izgled, genetika, itd. Samo imenuj neku osobinu, i uvijek će biti netko tko u vezi te osobine ima neko svoje negativno uvjerenje, koje sabotira njegove šanse da bude uspješan sa ženama.

Međutim, unatoč njihovim visokim glasovima, Tyler, Eazy-E i Curly su svi odreda bili majstori jedne jednostavne tehnike, koja je preokrenula taj veliki nedostatak u njihov veliki zaštitni znak, koji ih je učinio čak i privlačnijima za žene.

Radi se o jednoj jednostavnoj tehnici koju sam naučio kada sam proučavao Neuro-Lingvističko Programiranje (NLP), i ona će ti jako pomoći, kao što je pomogla i ovoj trojici muškaraca.

U namjeri da razvijem samopouzdanje kod mojih studenata, učio sam ih da primjene taj koncept. Koncept se zove re-programiranje.

Evo kako re-programiranje radi. U osnovi, uzmeš svaki negativni stav koji imaš i promijeniš ga u pozitivni, postavljajući si pitanje. Napravi to na ovaj način:

1. “Osjećam se loše zbog svog glasa” postaje “Kako mogu upotrijebiti svoj unikatni glas kao svoj vlastiti zaštitni znak koji me izdvaja od drugih momaka?” (To je točno ono što su Tyler, Eazy-E i Curly napravili.)

2. “Moje lice je posuto aknama” postaje “Na koji način je moje lice totalno predivno? Kako mi moj nedostatak lijepog prirodnog izgleda zapravo može pomoći u vezi žena?”

3. “Ja sam prenizak” postaje “Kako moj stas može postati moja prednost?"
Kad budeš razmišljao u svojoj glavi o svojim novim, re-programiranim pitanjima, tvoj mozak će ti ponuditi odgovore na njih.

Na primjer, mogao bi otkriti da je zapravo tvoja prednost što nisi “lijepi dečko”. Žene obično očekuju od dečkiju koji lijepo izgledaju da im prilaze i da pričaju s njima, pa zato ako pokažeš samopouzdanje da pričaš s njima, njihov gard će biti spušten.

One neće od tebe očekivati da ćeš ih pokušati pokupiti. To ti daje manevarski prostor da prikažeš svoju samouvjerenost i osobnost alfa muškarca.

Ako si nizak, to ti može omogućiti da dođeš do dubljeg odnosa s djevojkama puno lakše nego što to mogu viši dečki. Visoki dečki se u mnogim slučajevima susreću sa psihološkom komunikacijskom barijerom, pošto oni s veoma puno djevojaka (koje su u prosjeku dosta niže od dečkiju) pričaju sa različitih nivoa.

Zato zapamti, nije tvoj nedostatak ono što ti stoji na putu kao prepreka. To je tvoje ograničavajuće vjerovanje.

Tvoje ružno lice ti ne stoji na putu da se nalaziš sa ženama. Nego je tvoje vjerovanje u vezi tvog lica ono što remeti tvoj unutarnji osjećaj samopouzdanja. Taj nedostatak samopouzdanja je razarajuć, jer žene to trenutno osjete.

Da bi žena bila privučena nekom momku, njegov stupanj samopouzdanja je jedna od najvažnijih osobina koje on može imati. Možeš postići to da se osjećaš ugodno u svojoj koži, tako da svoje nedostatke preokreneš iz slabosti u osobine koje te izdvajaju od nezanimljivih, običnih momaka.

Zato želim da prestaneš čitati nakon ovoga, da uzmeš olovku (ili da otvoriš prazan tekstualni dokument na svom kompjuteru) i ispišeš svoja negativna uvjerenja. Zatim ispiši pozitivna, motivacijska pitanja o tome kako ćeš preokrenuti ta uvjerenja u dobre stvari za tebe.

Kada pomoću tehnike re-programiranja postaneš sretan i zadovoljan sa svim svojim osobinama, sa svojim samopouzdanjem ćeš postati nezaustavljiv. Postigni tu vrstu samopouzdanja, i magnetski ćeš privlačiti djevojke k sebi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Puno više detalja možeš pronaći u mojem super-uspješnom vodiču za osvajanje žena “Kako Postati Alfa Muškarac”. Otkrij kako ovaj sistem može djelovati i za tebe: www.AlfaMuzjakSistem.com.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------